bengt magnusson

Deborah Lippman och omplantering

Kategori: Vardag

Yay, Kicks har börjat sälja Deborah Lippmans nagellack (i sin webshop)!
Nu måste jag bara sluta bita på naglarna, så vet jag den perfekta belöningen när de har växt lite till.
Eller ja, slutat bita har jag redan gjort, men det ser fortfarande för jävligt ut.




De är ju inte de billigaste lacken, men satan vad snygga de är!


Annars har jag hunnit med att bli sams med Den Trotsiga Femåringen, kramas lite och alla har ätit sin frukost.
Jag har färg i håret och en plastpåse på huvudet som kommer att få sitta i minst två timmar till.
Jag har fått lite annat gjort också; jag har hunnit plantera om mina chilisar och mina basilikor! Så nu är de på tillväxt igen innan de ska planteras om igen om ett tag...
Och snart kommer Peter hem! Om han inte måste på ett möte, vilket jag hoppas att han slipper.
FREDAG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: