bengt magnusson

God kväll

Kategori: Vardag

Nuuu sitter jag i soffan igen! Å ena sidan känns det som att jag aldrig gör något annat, men å andra sidan känns det som att man aldrig har en lugn stund och bara springer här hemma, fram och tillbaka. Tvätt, disk, mat, städa.
Idag blev det gobbagod middag, paj med tomat, vitlök, basilika, parmesan och mozzarella. Riktigt gött var det. Att jag ens får ner några Maltesers är imponerande!

Kul grej jag fick köpt på Hajen förresten! En liten burk med basen till en surdeg! Tyckte det kunde vara roligt att prova, hembakt bröd är ju aldrig fel. Måste bara köpa jäst först, för det glömde jag ju givetvis...

Det känns som att mina fötter ska explodera när som helst. Jag känner mig rätt färdig med den här graviditeten nu, i alla fall med allt som gör ont. Undrar ifall Peter ställer upp med en fotmassage?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: