bengt magnusson

Hilfe!!

Kategori: Vardag

Här sitter jag i godan ro och ska göra lite chokladbollar när volymen på hemmabiosystemet helt plötsligt höjs. Tittar så att jag inte sitter på kontrollen och sedan sänkte jag.
Det höjs igen, jag sänker.
Och igen.
Blir nervös.
Då dundrar ljudet iväg som satan och blir tokhögt när jag sitter med kontrollen i handen och sänker! Fick kasta mig fram och stänga av systemet för att inte skrämma livet ur Melker som gått och lagt sig.
Ringde Peter och darrade lite på läppen och han fick trösta mig med att det antagligen var någon granne som köpt ett likadant system. DET ÄR VÄL INGEN TRÖST?! Ska det jämt vara såhär nu då eller? Jag får ha ljudet genom teven ikväll i alla fall. Något annat vågar jag inte.
Nu ska jag tröstäta.

 

Kommentarer

  • Lina Johansson säger:

    Jag var hungrig men hade ingen mat, så jag tröståt kladdkaka med grädde... och sen fruktsallad.

    Konstigt nog är jag fortfarande hungrig, jobbigt.

    2012-04-03 | 20:08:09
    Bloggadress: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här: