bengt magnusson

Jahapp!

Kategori: Vardag

Första dagen i vecka 29 idag och bara elva veckor kvar att vara gravid (om jag har tur)! Jag firar med vit choklad (bara en bit - hahaha, as if!) och påskmust. För chokladbollarna, som aldrig blev bollar, är slut.
Idag har jag och Lina försökt föra ett samtal. Mycket intressant, då ingen av oss kan få ur sig en ordentlig mening med alla ord korrekta. Mycket fantasi behövs för att förstå vårt hummande misstänker jag :). Men vi fick spelat ett parti i alla fall.
Imorgon är det Torsdag och vi har inga planer. Borde ordna nya däck till bilen, men fan vad tråkigt. Jag letar hellre efter ett nytt vardagsrumsbord och en mikrovågsugn! Vi har letat efter ett nytt bord i flera månader nu, men jag är uppenbarligen alldeles för kräsen. Får väl bygga ett eget för att få det som jag vill utan att betala en förmögenhet...
Nu ska jag kolla på Glee i väntan på Grey's Anatomy! Hörs imorgon.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: