bengt magnusson

Ögonfransförlängning

Kategori: Vardag

På Onsdag ska jag antagligen åka ner till Falkenberg och göra en fransförlängning!
Ska bli jätteroligt och förhoppningsvis asagobbasnyggt.
Tjejen som ska göra det verkar i alla fall vara jätteduktig, så oddsen är la på min sida hoppas jag!


Annars rätt så seg dag hittills.
Somnade om lite imorses och efter min andra uppstigning har vi hunnit med våfflor till lunch och lite disk och städ bara. Finns inte så mycket att göra en mulen Söndag...


Kommentarer

  • Emmeli säger:

    Vad kul, hoppas att du blir nöjd! :) Du får hälsa henne från mig! Emmeli från Långås/Sotared. Viktigt med bygdsnamnen i en liten håla som Falkenberg vettu! Hahah ;)

    2012-04-15 | 15:11:27
  • Rosanna säger:

    Hörre du det kommer bli så snyggt!! Jag är ledig på onsdag!! Kanske du vill ha lite sällskap!??

    2012-04-16 | 08:31:44
    Bloggadress: http://rosannasvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här: