bengt magnusson

Oh happy day

Kategori: Sukta och shoppa

 

Melker har nya myskläder och jag är galet avundsjuk vilket yttrar sig i att jag gosar sönder Melker tills han knuffar bort mig.


Men jag har fyndat! Sminkborstar från Ecotools, miljövänliga och fantastiskt mjuka. Jag har inte hunnit prova dem ännu, men kabukiborsten har jag gnidit i ansiktet bara för att den känns så fantastisk! (Peter också...)
Det stor paketet kostade 129:- på Gekås, istället för rekommenderade 250:- och kabukin var ungefär 50-lappen billigare!

I övrigt blev det nya gardiner till köket och till Melkers rum, en ny duk till köksbordet och en stor skål. Lite underkläder, Melkers efterlängtade Skylanders och lite allmänt krafs som alltid när man är på Gekås.
Mina borstar alltså... Mm-mmm-mm!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: