bengt magnusson

Oh well...

Kategori: Vardag

Idag var Almas premiär på en buss! Jag tog barnen och åkte ner till stan ett par timmar, lät Peter sova i fred. Mötte upp lina och Ebba, köpte lite kläder till barnen och smink till mig (happyface!).
Allt gick som en dans tills vi var på väg hem, då tröttnade Alma så vi gick av bussen två hållplatser innan och tog matpaus på en lekplats, men det gick rätt smidigt ändå!

För snart en timme sedan (19:30) meddelade Melker att han var trött och ville gå och lägga sig. Han skulle bara städa sitt rum först. Och borsta tänderna. Jag ba' fatta ingenting hallå!? Och Alma sover som en stock, precis som igår kväll (pepparpeppar).
Så här sitter jag i soffan, med ett glas vatten. Och det är inte ens något bra på tv. Onödigt!

Och just det; Peter jobbar sin fjärde natt nu, vilket skulle varit sista. Men så ska han jobba två nätter till! Jävla jobbande... Fast det behövs om jag ska kunna fortsätta köpa dyrsmink (liten jävla burk för 380 spänn. Hu!).

Kommentarer

  • Peterr säger:

    Ja pengar behövs alltid men inte till smink. Älskar dig baby

    2012-08-24 | 22:58:06
  • Gaymasen säger:

    Sv: Taaack! Älskar att prova på nya hårfärger och jag trivs hittills riktigt bra i blått, haha. ^^

    2012-08-26 | 21:43:12
    Bloggadress: http://gaymasen.se
  • jonna mamma till Wilja säger:

    Jag köpte min på Babyhuset. 79 kr ;) sen handlade jag på Hajen, där kosta den 41 :) Så köp den på Hajen! Super bra är den, räfflig på kanterna med, så de kliar gott :))

    Alltid kul med shopping :) Kram !

    2012-08-27 | 08:04:11
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/jonnahansson

Kommentera inlägget här: