bengt magnusson

It's My birthday

Kategori: Vardag

Imorgon fyller jag år!

På de 27 åren jag har levt har jag hunnit bo på 14 olika adresser. Jag har hunnit ha ungefär alla färger som finns på mitt hår. Jag har varit på festivaler och spelningar, semestrar och weekends, med vänner och familj.
När jag flyttade till Varberg vägde jag 42 kg, var vegetarian och hade superkort blont hår. Tio år senare sitter jag i soffan med mina två fantastiska barn och min underbara kille.
Med mörkt hår. Och jag väger definitivt mer än 42 kg...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Och hela tiden har du varit en underbar dotter, oavsett färg :) Nu är du också en underbar mamma!
    Grattis, allra finaste Kajsa <3

    2012-12-28 | 20:29:01
    Bloggadress: http://www.haglunds.net
  • Mamma säger:

    Menade inte att vara anonym :)

    2012-12-28 | 20:38:25
  • ia säger:

    Och du är underbarare än underbarast och har alltid varit! :)

    2012-12-28 | 21:18:54

Kommentera inlägget här: