bengt magnusson

25 Februari

Kategori: Vardag

God morgon världen och ditt skittråkiga väder.
Äggen kokar på spisen, Peter är på Coop och köper frallor, jag har världsmästarfoglossningsONT och Melker förbereder sin packning. Genom att köra med sina Beyblades.

Mamma sa att vi ska åka vid 11-tiden, men just nu väntar jag svar på ett mail. Och ett sms.
Hittade en barnvagn, världens kap, på blocket igår kväll.
Mailade, orkar inte vänta på svar, klockan 08.00 är för tidigt att ringa okända människor på en Lördag, så jag skickade ett sms.
Om vagnen är kvar och säljaren har möjlighet så åker vi upp och tittar på den innan det blir Vänersborg.
Så gärna vill jag ha den.
Men nu måste jag plocka fram frukostgrejerna.
Får se ifall det blir något mer bloggande innan jag kommer hem. Kanske.
Hej!

Kommentarer

  • Lina Johansson säger:

    Åh spännande, vad är det för vagn ?

    Roligt liv man har när en barnvagn är så spännande..

    Men ikväll har vi barnvakt så då ska jag bli rödvins mossig... Avis ? :)

    2012-02-25 | 10:20:19
    Bloggadress: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här: