bengt magnusson

30 grader i Februari

Kategori:


God morgon, sköna värld.
Igår var supermyskväll, så jag hade inte tid med er.
Peter kom hem sent från jobbet, vid 17.30 ungefär, och då var det förrätt som gällde, för att vi skulle hinna med maten innan Melker somnade.
Direkt när vi hade ätit det var det dags att börja på maten, så jag blev liksom fast i mat och matlagning.
Fick en fantastisk bukett av min karl, och han fick bara en liten fjuttig av mig och Melker.
Det är inte storleken som räknas ;)

Så efter all mat så blev det tvkväll. De två första avsnitten av 30° i Februari fick vi sett.
Sen slocknade jag.


Idag började jag dagen med att beställa lite smink jag spanat in ganska länge.
Ett contouringkit och ett rouge från Sleek och mitt efterlängtade läppstift från MAC <3


Äntligen.
Så att nu är det bara att vänta på posten igen.
Det tråkigaste, samtidigt det roligaste som finns.


Är det någon som har tips om en bra concealer?
Det hade varit välbehövligt i så fall...

Kommentarer

  • Emmeli säger:

    Makeup store har en som ska vara jättebra! Den är i burk med typ 3 olika färger med olika funktioner, sök på makeup store concealer så hittar du den. Jag har inte använt den själv men känner flera som har den och är super nöjda! :)

    2012-02-15 | 13:32:54
  • Kajsa säger:

    Emmeli:

    Tack för tipset, men den har jag faktiskt redan!

    Jag är dock inte så nöjd, utan vill ha en flytande istället :)

    2012-02-15 | 13:43:43
    Bloggadress: http://bengtmagnusson.blogg.se/
  • peter säger:

    sluta köpa massa saker, jag köper snart en ny TV!

    2012-02-15 | 14:23:48

Kommentera inlägget här: