bengt magnusson

Andra roliga grejer

Kategori: Vardag

Andra roliga grejer som Melker säger eller gör;
Han gillar att titta på Gladiatorerna, men i hans värld heter det Krabbiatorerna. Han vill dock inte bli en krabbiator.

Idag när jag letade tvprogram och beslutade mig för Vem vet mest? så utbrast Melker "Ja! Eller nej, jag som trodde det var På spåret :("

Han är en udda liten man min son. Bäst i världen, utan tvekan.
När jag berättade om vårt första namnförslag till nya bebisen för Melker så skrattade han högt och sa att det kommer han bara glömma av. Det senaste har han dock godkänt, men det har inte Peter, hehe.

Melker ska nog få en egen kategori här i bloggen imorgon. Där jag kan skriva ner alla hans tokigheter :)

Kommentarer

  • Ia säger:

    Ja! Mer Melker-tokigheter! :D



    Löv jo

    2012-03-01 | 00:09:09
  • Lina Johansson säger:

    Så fin han är !!



    Åh namnförslag... spännande :)

    2012-03-01 | 19:59:39
    Bloggadress: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här: