bengt magnusson

Baksmällan

Kategori:

Jajamänsan, igår var jag på fest, och idag är jag bakfull.
I alla fall känns det så. Vaknade alldeles torr i munnen och med huvudvärk.
I´m not excited kan jag ju meddela.
Men det var verkligen värt det, för så himla mysigt hade vi!


Fina Sandra som hade fixat och donat hela dagen!






Smaskig, alkoholfri drink!


Mysigt nog så snöade det ganska mycket inatt, så att idag ska lilla familjen pälsa på sig och gå ut med pulkan en stund. Melker och Peter får åka, jag vågar mig inte på det där nu med bebiskulan.
Det är faktiskt sex år sedan jag åkte in i det förbaskade trädet, men det gör sig påmint lite då och då, genom värk i svanskotan.
De försökte ju trösta mig lite på sjukhuset genom "det är ingen fara, den kommer böjas tillbaka om du nån gång föder barn", men det vet jag faktiskt inte ifall det hände.
Det kanske händer den här gången istället? Haha.


Kommande vecka; inga planer. Kom gärna med förslag.
Annars blir det väl det vanliga, måla naglarna och gnälla över håret.
Hörs lite senare.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Ja, jättemysigt hade vi!



    Tack söta Kajsa! Puss

    2012-02-13 | 11:32:58

Kommentera inlägget här: