bengt magnusson

Bowling for soup

Kategori:


Lunchen avklarad!
Idag blev det något som ni förmodligen aldrig ett mig äta, och förmodligen aldrig kommer att få se igen.
Soppa.
Visst, det är la gott, men jag fattar inte grejer med soppa.
Inget att tugga? Not my cup of soup!
Men vitlöksbrödet var kalas.


När lunchen var slut och Melker inte längre fick se på barnprogram blev han rastlös.
Han krävde att få nånting att göra!
"Mamma, jag vill göra matematik"
krävde femåringen. Så det var ju inte svårare än att skriva ner några tal på ett papper och låta honom klura!
Addition är inga problem, subtraktion snäppet knepigare. Men han fixade det!


Eftersom ingen vill ha mina cupcakes så fick jag dessutom efterrätt idag;
glasyren.
Och det börjar bli dags att måla om naglarna igen!
Det kan bli regnbågsnaglar inom kort. Vi får se när jag orkar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: