bengt magnusson

Fabolous

Kategori:

Sitter framför datorn och ser ut som en rishög med ett helt underbart läppstift.
Det är så jävla snyggt.
Jag dör lite.


Melker är hämtad från dagis, men surar i sitt rum.
Han fick inte sitta vid datorn och titta på youtubeklipp idag, vilket var samma som katastrof i Melkers värld.
Jag är inte bara dum, jag får inte heller hälsa på honom när han har flyttat hemifrån.
Attan!
I övrigt är det en rätt tråkig dag.
Det har snöat, självklart bara under den lilla stund jag faktiskt behövde vara utomhus.
Jag har en bad hair day, men det känns mer som standard, kanske borde säga till ifall jag någon gång har en good hair day istället. Typ när jag har färgat det nästa gång.


Det finns en så himla härlig liten tjej på Melkers dagis. Alltid pratglad och busig när man kommer dit, och idag skulle hon gå hem samtidigt som jag hämtade Melker.
Hon deklarerade stolt att hennes mamma minsann hade en bebis i magen!
Jag berättade att det hade jag med, men det trodde hon inte på :)
Helst ville hon ha en storasyster, haha.
Hennes mamma har bf imorgon. Jag är inte alls avundsjuk.
Jag får snällt vänta i fyra månader till...


Bilden är från samma dag jag började bleka håret. Pooh.

Kommentarer

  • Fris säger:

    Vad är bf förnågot? Alla av oss kan inte mamma språket:)

    2012-02-16 | 21:08:16
  • Frida säger:

    Vad är bf förnågot? Alla av oss kan inte mamma språket:)

    2012-02-16 | 21:09:24
  • peter säger:

    Battlefield!

    2012-02-17 | 05:58:05
    Bloggadress: http://bengtmagnusson.blogg.se/
  • Kajsa säger:

    BF är det datum då du beräknas föda :) Mitt är då 27/6

    2012-02-17 | 08:19:52
    Bloggadress: http://bengtmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: