bengt magnusson

Finbesök på en Måndag

Kategori:

Ja här på Breared lyxar vi minsann till det!
En muffinfika på en MÅndag, ja jag säger då det!
Vi fick i alla fall besök i eftermiddags.
Ni kan aldrig gissa vilka det är!




Sen blev det donken till kvällsmat! Jävlar vilken kväll.
Både jag och Peter kände för att köpa något, så vi bestämde oss för att beställa
nya pluggar och tunnlar till öronen.
Synd att det alltid tar sån tid när man beställer från USA, men det kommer väl när det kommer antar jag.
Å andra sidan beställde Peter 2 mm större än vad han har nu, så han behöver väl en stund på sig att töja lite till. Det har ju bara tagit honom ett år (!!) att komma upp i de saftiga 8 millimeter han har nu ;).


Nu ska jag dricka ett monstruöst stort glas vatten och sedan ska jag nog sova lite.
Jag är så satans trött.
Vi ses imorgon!

Kommentarer

  • peter säger:

    Jag har inte bråttom !

    Det har tagit mig 29 år att nästan komma upp i 80 kg för att sen kunna gå ner cirka 10 kg=)

    2012-02-14 | 05:57:57
    Bloggadress: http://bengtmagnusson.blogg.se/
  • Lina säger:

    Haha. Vilket gäng vi är :) Jag har kommit på det, det är ju perfekt att du bakar. Jag kan ju inte baka någonting och när jag kommer hem till dig så får jag stillat mitt sockerberoende med en av dina fabulous bakverk. Perfekt!

    2012-02-14 | 12:31:48
    Bloggadress: http://linaahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här: