bengt magnusson

Freezing

Kategori:

God morgon världen.
Jag är ensam vaken hemma, något som jag älskar.
Pojkarna sover fortfarande.


Tänkte bjuda på lite bilder, idag igen. Something old, something new...


"Ta ett kort på oss Peter"
Jajamän. Grym fotograf. Själv var han nöjd.
Hannah, Rosanna och jag på Foo Fighters i somras.


Jag har sett Anders Wendin!
Visserligen på håll, men nära nog.


Peter och hans fina pokal, på 20 km Hofman i somras.


Peter vet precis hur mycket jag älskar Idol.
Därför fick jag den här bilden när han var på killsemester förra vintern <3


Ingen bild får mig lika sugen på öl som den här... Men, bara ett halvår kvar!
Peppen är på topp!


Mitt sjukt snygga, orange hår, någon gång när det var nyfärgat.
Mums.


Nu ska jag inventera kylskåpet och se ifall det blir ägg & bacon till frukost idag.
Hörs sen.

Kommentarer

  • Rosanna säger:

    Här blir det ägg, bacon och havregrynsgröt. Massa kaffe med såklart:)) hoppas ni får en mysig helg!!!

    2012-02-04 | 09:30:31
    Bloggadress: http://rosannasvardag.blogspot.com
  • Lina Johansson säger:

    Blidde ägg & bacon här med.

    Riktig helg frukost !



    Ah så den syns inte längre ? Synd, haha ;)



    Sv: Tusen tack :) Tiden går way to fast ! Snart är vi 80 bast liksom.

    2012-02-04 | 10:50:40
    Bloggadress: http://liiinaj.blogspot.com
  • Hannah säger:

    Haha sjukt mkt bra kort från foo fighters känner jag ;) KUL att du börjat blogga bajsa! Puss

    2012-02-06 | 14:19:12
    Bloggadress: http://karolinhannah.wordpress.com

Kommentera inlägget här: