bengt magnusson

God morgon!

Kategori:

Det är så skönt att vakna av att det är ljust ute!
Mycket trevligare än att gå upp i kolmörker.


För första gången sedan vi skaffade våran dator så saknar jag faktiskt att ha en bärbar.
Våran Mac är ju givetvis svinbra på alla sätt, men den funkar liksom inte att ha i knät i soffan.
Jag behöver en bloggdator!
iPaden kan man ju förvisso ha i soffan, men det är sååå segt att sitta och skriva på den.


Idag är det Onsdag!
Det innebär att Melker får lov att spela i två timmar,
idag har han valt att spela på iPaden.
(Melkers speldag = Han pratar oavbrutet, med sig själv, i två timmar).
Det innebär att Peter kommer hem i tid, så idag ska vi storhandla,
I <3 Hajen.
Det innebär också att vi för övrigt inte har några planer.
Vad ska man hitta på?


Jag vet i alla fall att jag just nu ska vika lite tvätt, tvätta lite mer, byta lakan i sängarna och efter det är det nog nästan dags för lunch. Så vi hörs lite senare.
Fridens liljor!
Den bjuder jag på.
Från Thommys 25-årsfest, 2010.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: