bengt magnusson

Haha

Kategori:

Småroliga saker är verkligen sjukt roliga den här veckan!

Jag gjorde ett helt ENORMT lass med spaghetti till lunch. Pasta med creme fraiche och ketchup är gobbagott.
Men i vilket fall, ett sånt där jättelass verkligen, jag fattar inte att jag inte tog kort på det,
så jävla mycket var det.
"ALDRIG att jag orkar äta det där".
Jodå. Slut.

Och sjukt kul hade jag åt det!
Nu mår jag sådär. Det kommer nog trilla spaghetti ur alla kroppsöppningar, resten av dagen.


Om två timmar ska stackars Melker få en spruta på vårdcentralen.
5-årskontroll med tillhörande misshandel.
Han är vettskrämd, men har sagt till mig att jag måste ta kort när han får sprutan.
Så jag får la göra det då.
Nu ska jag peta i mig lite strössel till efterrätt.
Så jävla torftigt med götta här hemma idag.
AND I NEEDZ IT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: