bengt magnusson

Hår och säng!

Kategori:

Finns det något mer inbjudande än en säng med nytvättade lakan?
Ja! Om man dessutom precis rakat benen, blir det såå gött!
Så nu vet ni vad jag har gjort idag. Rakat benen och bäddat sängen alltså.
Om någon missade det.


Har hela dagen funderat på ifall man skulle klippa lugg igen.
Det är ju bara så saaaatans jobbigt att ha en virvel mitt i allt.
Och ett sånt evigt klippande!
Och nu är min frisyr bara ett stort virrvarr av alla olika längder känns det som.
Har ju en tid hos Frida på Måndag morgon, vi får la helt enkelt se vad för variant jag kommer därifrån med!
Nu är klockan 22.00, hur har jag lyckats hålla mig vaken så här länge?!
Natti!


(Melkers variant av sagan De tre små grisarna.
På bilden ser ni tre grisar, en varg, lite hus och husdelar.
Och självklart; vind)
:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: