bengt magnusson

How do you talk without speaking?

Kategori:

Hej världen!
Fan vad seg jag är med bloggeriet idag. Det är bara för att jag för en gångs skull har gjort något (någorlunda) vettigt!
Efter frukosten hoppade jag på bussen till stan.
Nu har jag inga bilder än, men jag fick köpt lite finfina grejer faktiskt.
Nödvändigt ont (pga ny tjocklek): Underkläder. Två gånger ny BH, tre gånger nya trosor.
Nödvändigt ont (pga ny tjocklek OCH fest ikväll): Två klänningar och ett par strumpbyxor (MAMA-style).
En topp. Jag brukar aldrig använda det ordet, men det är verkligen det enda som passar.
Ny tunnel till le ears. Metall + minusgrader = AjAjAj.
Så nu är jag hemma igen och dricker en islatte med vanilj, för det var EXAKT det jag var sugen på när jag kom hem. Dä ä så gött att dä knullar i mun.


Så, jag ska alltså på fest ikväll! Strumpbyxor, klänning, katastroftråkigt hår och med tur lite läppstift.
Det är inte lätt att göra sig snygg när man känner sig som en säl.
En säl med celluliter.
Men, man får göra det bästa av situationen och ha sin bästa väska. Den är alltid fin <3.
Det ska i vilket fall bli roligt att träffa alla de tjejerna jag aldrig träffar längre!


Oj, jag ljög innan! Det här hann jag med efter frukost, innan jag åkte till stan! Efterrätt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: