bengt magnusson

Jag ser hur ni väntar!

Kategori:

Goooood morron god morron!
(I äkta Veiron-i-ottanstil)


Yes, fröken/herr anonym! Jag är på smällen!
Halvvägs gången, på ett ungefär, och de säger att jag ska ploppa ut den i slutet av Juni.
Om en mindre evighet med andra ord. Men den som väntar på något gott...
Dessutom vet vi redan att det är en smidig och halvvild liten dam som bosatt sig där inne.
Roligare än så blir det ju knappt!


Och nu när vi har rett ut anstormningen av kommentarer kan vi prata om inatt istället.
Vaknade till runt 01-snåret inatt och kunde inte somna om.
Först försökte jag bara stenhårt att somna. Gick inte. Var alldeles för hungrig.
Låg och tänkte på mat. I typ en och en halv timme! För trött för att kliva ur sängen och faktiskt äta något,
för hungrig för att somna om. Herre min je, livet som prego.
Men jag hann i alla fall planera min frukost in i minsta detalj!
Det blir exakt samma sak som jag åt till kvällsmat igår, nämligen toast!
Vitt onödigt bröd, tomat, paprika, mozarellaost (med basilika) och en skvätt salt.
Till detta kan man offra sig och äta lite grönsaker, så länge man har
KEBABDRESSING
att dippdoppa allting i. Jag är inte alls hungrig nu, jag lovar.


Men frukosten får vänta. Nu ska jag övertala femåringen att han ska klä på sig och sen ska vi borsta tänderna
på med ytterkläderna och, som vanligt, tro att vi har superbråttom till bussen så att vi får jogga till hållplatsen och sedan vänta i flera minuter.
Sedan måste jag gå hem från dagis också, så det blir frukost om lite drygt en timme.
Mördande lång tid.


Vad vill ni läsa om idag?

Kommentarer

  • Peter säger:

    Funderar på att starta en blogg som heter Peterharryssonblogg. Där man får se dagen från min synvinkel + massa felstavningar hela tiden. Vad tycker du om de baby?

    2012-02-02 | 13:54:02
  • Rosanna säger:

    Haha!! Peter e ju riktigt rolig !! Bring it in säger jag;)

    Föresten din blogg är mupp !! Jag kan bara kommentera där någon Annan har kommenterat! jätte konstigt!!

    Föresten jag älskar att du börjat blogg Kajsa!!!

    2012-02-02 | 21:54:26
    Bloggadress: http://rosannasvardag.blogspot.com
  • peter säger:

    Fast jag skulle haft en video blogg rosanna då slipper man skriva ju=)

    2012-02-03 | 05:56:32
    Bloggadress: http://bengtmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: