bengt magnusson

Jaja

Kategori:

Gjorde nåt jävligt klantigt och skulle rensa upp lite, vilket resulterade i att vissa bilder försvann.
Och jag orkar verkligen inte sätta mig och leta upp alla igen och peta in dom på rätt ställe.
Så det blir inget med det, kära vänner!


Idag får jag finbesök, minsann!
Antonia och Rosanna kommer hit om ett par timmar.
Så gött att få det sociala utan att behöva gå hemifrån.
Jag är rätt hemlig av mig nu för tiden.
Kan inte riktigt begripa varför jag skulle behöva gå ut genom dörren,
ifall det inte är något jag ska köpa.
Typ nagellack.
Jag trivs rätt bra här hemma helt enkelt.


(Jag, Sofia och Melker)

Fast idag måste jag ta mig ut, eftersom jag ska hämta kameran!
Om jag inte har sån förbaskad tur att den kommer hela vägen hem till mig, men det tvivlar jag på.
Min älskade syster har lovat att ge mig en kurs om basic kameragrejer nästa gång vi ses,
så den 25/2 åker mamma, Melker och jag upp och hälsar på i Vänersborg!
Myspys!
Men nu! Ska jag göra något annat. Typ dammsuga. Igen.
Det tar aldrig slut. Det känns som att jag går på repeat.
Diska, städa, tvätta, dammsuga.
Diska, städa, tvätta, dammsuga, diskastädatvättadammsugaDISKASTÄDATVÄTTADAMMSUGA!
Något av det behövs alltid göras.

(Sofia och jag)

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Haha... Du verkar leva ett riktigt hårt liv, gumman! Blir det för rent hemma hos dig är du alltid välkommen hit! ;-)

    Ha en fin dag!

    Puss

    2012-02-08 | 14:14:49
    Bloggadress: http://jennywalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: