bengt magnusson

Men ååh!

Kategori:

Har suttit som en hök och väntat på att members.com skulle släppa Jeffrey Campbellkampanjen nu klockan 12.00 och jag blev faktiskt besviken. Hade räknat med att köpa i alla fall ett par, men det var inga roliga modeller som kom.
En modell var dessutom "slutsåld" efter 1 minut i alla storlekar utom en.
Men eller hur.
Men va fan, jag sparade nästan en tusenlapp på det sugiga urvalet!


Melker och jag åt nudlar till lunch idag.
Efter nudlarna värmde jag min överblivna pizza som vi gjorde igår.
Bästa efterrätten; mer mat.
Nu ska jag vänta på posten i två timmar, sen hoppas jag att det är dags att måla om naglarna.
Hehe.

Kommentarer

  • Susanna - living the dream säger:

    Jag blev faktiskt också en aning besviken på utvalet med skorna men kan ändå säkert ändå inte gå i dem så det gjorde inte så mkt ;)



    Vet inte om du känner till e.l.f. Cosmetics? Men just nu har vi 30% off på alla beställningar över £15. Men det gäller endast till 00.59 inatt. Mer info finns på min blogg :)

    2012-02-17 | 19:38:54
    Bloggadress: http://miss0.blogg.no
  • Isabell säger:

    Fin blogg! :)

    2012-02-17 | 22:39:00
    Bloggadress: http://isabellpetrusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: