bengt magnusson

Morange!

Kategori: Smink och hår

Okej, jag har nu ägnat stor koncentration och mycket tid åt att försöka få ett bra foto på det jävla läppstiftet, men det VÄGRAR göra sig bra på kort!
Det är JÄTTEORANGE på riktigt.
Inte alls så ljusrött som det ser ut på bilderna.
Men vem bryr sig, jag fick ju en helt egen modellskjutning med mig själv.
Ju fulare desto bättre, det ska bli min nya filosofi.




Bekväm som jag är sitter jag nästan alltid i soffan och sminkar mig.
Jag vill inte påstå att här är världens bästa ljus alltid, men är det dåligt ljus här inne är det förhoppningsvis det ute också.


Lite svårt att få plats med allt på handfatet i badrummet dessutom.
Man vet ju aldrig vad man kan behöva använda!
Lådan är det finaste jag har.
En rosa låda med glitter, det blir liksom inte bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: