bengt magnusson

Nagellaaaaaack

Kategori:

Ojdå!
Det skulle kunna vara så att jag somnade till en sväng.
Lite mer än en timma bara.
Satan vad gött det var.
Dock såg jag ut som ett ras när jag vaknade, och gör fortfarande.
Verkar vara helt omöjligt att få ett bra kort på mig idag, så det får bli ett dåligt helt enkelt!
Sminket är snyggare på riktigt, och nagellacket är så hiiiimla fint!

Man skulle nästan kunna tro att jag ser helt rekorderlig ut idag,
men det är egentligen inte sant. Tofflor, mysbyxor och myskoftan är på.
Jag hade skämts ifall vi fick oväntat besök...


Jag får nog ta en vända till den älskade kaffemaskinen och göra mig en kopp.


Jag undrar ifall min karl börjar bli lite senil. Han skulle åka ett ärende åt sin bror nu,
så jag passade på att be honom köpa vispgrädde när han ändå var iväg.
"Det kommer jag inte komma ihåg, skriv ner det åt mig".
Eh nej, skriv ner det själv, det är bara en grej!
Men nej, det skulle han minsann inte komma ihåg...
Vi får väl se vad han kommer hem med. Det kanske inte blir nån middag ikväll?

Kommentarer

  • Lina Johansson säger:

    Spelar ingen roll om man skriver upp det.

    Häromdagen bad jag Jonas om EN sak i affären, skrev även ner det.

    Tror du han köpte det ? Icke då !

    Killar säger jag bara !! ;)

    2012-02-04 | 21:50:53
    Bloggadress: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här: