bengt magnusson

Ooooh!

Kategori:

Nu sitter jag här och är alldeles till mig i trasorna!
Jag fick precis reda på att en av mina gamla vänner från Vänersborg ska få en bebis!
Hon sitter hemma, i vecka 41, och bara väntar på att den ska vilja komma ut.
Helt underbara nyheter, nu hoppas jag att det går lite snabbare med informationen när den väl har ploppat ut, hehe.


Själv är jag mest tjock och slö för tillfället.
Tryckte i mig ananas innan när jag var riktigt godissugen, vilket resulterade i att nu kan jag inte äta någonting
för det bara svider i hela käften.
Jävla ananas, varför är du så god?
(Konstig bild, jag vet. Men ändå en bild!)


Småtittar lite på Top Model Sverige, och "herrejävlar" är det ord som vill komma ut.
Den där Scorupco har NOLL personlighet, men det väger ju modellaspiranterna upp. Med råge!
Vad vidriga dom är! De flesta är ju så självsäkra att de förtjänar ett ordentligt jag vet inte ens vad!
Ut med hälften av dom IDAG och sätt in lite vettigt folk som man står ut med att lyssna på i mer än fem sekunder.


Lady Gaga håller med:

Kommentarer

  • Lina Johansson säger:

    Sicken liten kula :) Gosigt !

    Usch o blä för Top Model, så länge inte Janice Dickinson är med så kan det kvitta ;)

    2012-02-07 | 22:17:46
    Bloggadress: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här: