bengt magnusson

Please forgive me!

Kategori: Smink och hår



Färg it is! Grön, blå och gul ögonskugga, lila eyeliner och ett senapsfärgat linne! MISMATCH IN THE HOUSE! Fast mest mismatch av allt, är defintivt håret.
Jag kan inte bärga mig tills jag ska bleka det nästa gång.
På tal om det, ska jag banne mig ringa till salongen idag så jag garanterat får det gjort snart.
Dagens mission!



Jag bjuder på en vecka 23-bild också.
Och en bild på våra pantflaskor, uppenbarligen.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen ska jag damma och kanske tvätta några fler fönster.
Man kan ju inte göra alla samtidigt, svinjobbigt. Tre om dagen får vara utgångsläget.
Då borde jag vara färdig innan helgen är slut.
Fast helgen! Imorgon åker ju Melker, mamma och jag till Sofia!
Myshelg i Vänersborg.

Nu ska Melker få ta över datorn. Youtube är hans bästis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: