bengt magnusson

Sådär!

Kategori:

Nu har jag snabbstädat, ätit lunch och bakat den förbaskade pajen!
Jag tog tydligen en för liten form, så istället för 30-40 minuter i ugnen tog det, ungefär, en timme och 15 minuter.
Jag är inte ens säker på att den är färdig (eller ätbar), men nu får den fan inte stå kvar där inne längre.
Fick till och med tummen ur och torkade av hallgolvet lite snabbt, eftersom Melker antagligen hade låtit mig gå på plankan annars.
Han råkade söla ner lite med sina blöta och leriga skor igår, och så kan det ju VERKLIGEN inte se ut!
"Varför städar du inte upp det mamma?!"
Jag förstår inte var han får sin renlighet ifrån. Suck.

En av liljorna i min fina bukett har slagit ut. Här luktar underbart.


Väntar på posten, som vanligt. Idag borde mina grejer från Sleek komma!
Här ska contouras och highlightas för glatta livet!
Jag äääälskar mitt smink, men OJ vad skönt det är att vara utan vissa dagar.
Håller på att experimentera lite för tillfället. Jag har så SATANS torr hud och vet mycket väl att jag dricker för lite vatten.
Så nu häver jag vatten som en galning, är jag lite törstig tvingar jag mig själv att dricka ett helt glas vatten, istället för två klunkar.
Jag kissar 100 gånger om dagen.
Igår tittade vi på 30° i Februari, på svt, 21.00-22.00.
Jag hade kissepaus TRE gånger under programmet. TRE! På en timme!
Men jag hoppas i alla fall att det ska fukta upp mig lite.
Moist moist moist!

Nu borde strax Antonia och Rosanna dykta upp, tur det, för jag är kaffesugen.
Har plockat fram blåbärsmuffins ifall pajen är oätlig.
Inte helt otroligt faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: