bengt magnusson

Somebody that you used to know

Kategori:

Göttar mig med en kopp té vid datorn medans Peter tittar på Lyxfällan.
Har uppenbarligen ingenting att skriva om idag, till och med Peter påpekade att det var dåligt med bloggandet idag. Hehe.


I vilket fall, Fredag imorgon! Jag väntar mig minst ett paket, fick ett sms att Nelly.com har postat sitt idag.
Sedan till kvällen åker jag och Melker till Sanddalen och hänger med familjen Frallan.
Och sen på Lördag ska vi två se Mästerkatten på bio!
Jag längtar redan.

Jag kanske borde noppa och färga ögonbrynen istället för att ordbajsa här.
Peace out.

Kommentarer

  • BLOPPIS!!!!!!!!!! säger:

    Hjälp mig få bort kläder jag aldrig använder... De är antingen oanvända eller knappt använda alls och är i nyskick!! Ingenting kostar över 100lappen...



    Inget spam, ingen jäkla reklam, detta är ett "jag ber om hjälp"-inlägg!

    2012-02-16 | 23:33:58
    Bloggadress: http://nataliehakansson.blogg.se/saljes
  • Lina Johansson säger:

    Åh jag vill oxå ha paket.

    Får nästan beställa nåt bara för att få ett ! Ah, typiskt !

    2012-02-17 | 08:15:36
    Bloggadress: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här: