bengt magnusson

Stuart Little

Kategori: Vardag

Så var det redan Fredag igen.
Melker sitter och sörplar gröt och tittar på film i soffan.
Han slapp ta sprutan igår, för att de inte hade någon läkare på BVC när vi kom.
Så Melker var löjligt nöjd och skröt med alla sina kunskaper.
BVC-tanten bad honom att måla en linje innanför två streck (hänger ni med?) och Melker deklarerade snabbt att det är ju lätt! Sen när det inte var SÅ himla lätt som han trodde kom tungan ut och som han koncentrerade sig för att vara duktig, haha!
Sen skulle han måla en människa, då målade han hela familjen.
Jag fick två hårstrån den här gången!




Min telefon meddelar idag att det är tio minusgrader ute.
Jag är ju måttligt sugen på att gå ut, så vi kanske slipper det idag.
Om man inte skulle behöva handla lite, så man kan baka.
OH! En sak jag har glömt att berätta!
Jag har börjat känna av foglossningar!
Jag som slapp det förra gången.
BOOfuckingHOO säger jag bara!


Nu ska jag platta till håret, sminka mig och kanske till och med ta på mig vettiga kläder.
Men det är inte så troligt.

Kommentarer

  • Lina Johansson säger:

    Gott att han slapp sprutorna.. Fattar han att han ändå kommer få ta dom sen eller ? ;)



    Foglossning är kul har jag hört. Hade inte heller det problemet. Men sån tur har man väl bara en gång gissar jag.

    Känns som jag har det nu till o med & då är jag ju inte ens gravid.. It sucks !

    2012-02-10 | 08:56:38
    Bloggadress: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här: