bengt magnusson

The moment I wake up

Kategori:

Det är Måndag morgon och jag är så satans peppad!
Om två timmar har jag håret fullt med färg and i DO hope that it´s better än vad jag har åstadkommit här hemma på tre försök!
Rostad macka med coca cola till frukost (guiltyface) och jag har ruggigt mycket kläder på mig, för här är banne mig kallt idag!


Peter är hemma från jobbet idag för att han är sjuk.
Vilket innebär att han kommer gå runt här och skräpa ner mina vardagsrutiner.
(This is your warning)
Känner mig rätt så svengelsk idag! Jag tror det kommer bli en bra start på veckan.
Nu måste jag sminka mig om jag ska våga åka till stan.
Vi ses sen!

Kommentarer

  • Lina Johansson säger:

    Ååååh finns det nåt värre än när männen i våra liv FÖRSTÖR ens vardagsrutiner ?

    Död åt Tengil !!

    2012-02-07 | 22:16:32
    Bloggadress: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här: