bengt magnusson

Torrboll

Kategori: Vardag

Eftersom jag just nu ser för jävlig ut, tänkte jag istället lägga upp lite gamla bilder.
Blandat som sjutton.


Min piercing när den var ny, Oktober 2011


Mickan och jag på Thommys 25-årsfest, Augusti(?) 2010


Melker och jag på stranden i Danmark, sommaren 2010


Och slutligen en bild, proppfylld av ångest.
Morgonen efter Maries 25-årsfest.
När jag vaknat upp och insett att jag kvällen innan inte åkte till stan.
Istället stannade jag i Sanddalen och tatuerade mig.
På tre ställen.
Men jag bjuder på den!

Kommentarer

  • Ap ulf säger:

    gillar den tattoon till höger!

    2012-02-03 | 14:10:46
  • Lina Johansson säger:

    Haha, gillar det "snirkliga" P´et & J´et :)

    2012-02-03 | 20:38:07
    Bloggadress: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här: