bengt magnusson

Suck!

Kategori: Maaaat!

Okej! Besöket hos läkaren gick bra, det var ingen vaccination eller något sånt som jag oroade mig för. Om utslagen föreslog läkaren att jag skulle utesluta alla mjölkprodukter i en vecka för att se ifall det kunde vara det hon reagerade på. Förstår ni vilket projekt det är att inte äta mjölkprodukter?! Jag frågade ifall hon menade laktosfritt, but no-no! Mjölkfritt skulle det vara; lusläsa alla innehållsförteckningar på allt jag ska äta! Det blir kaffe utan mjölk, macka utan ost, ingen glass eller choklad, ingen god sås till maten... Jag kan lika gärna sluta äta helt! Nu är jag hungrig, vad sägs om knäckebröd med riven morot? Yay.

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Det verkar vara den nya trenden i varberg att säga att barn är mjölallergiker, den har jag med fått höra! Sen gick jag till en barnläkare i Falkenberg som mest skrattade år allergin!

    2012-08-20 | 08:31:04
    Bloggadress: http://Evelinaasp.wordpress.com

Kommentera inlägget här: