bengt magnusson

Tröttare än trött

Kategori: Vardag

Inatt var ju spännande. Vi var uppe till klockan två och försökte få den lilla damen att somna. Jag vart så frustrerad att jag till slut gjorde en flaska med ersättning till henne i förhoppning om att hon skulle bli mätt, nöjd och somna. Det hjälpte inte, hon smaskade lite grann men det var inte vad hon ville. Strax innan 02 däckade hon i min famn framför teven, slutkörd av att skrika och vara arg. Sedan fick hon sova hos mig hela natten, hellre det än att få börja om processen ifall hon hade vaknat när jag lagt henne i hennes säng! Så ny dag, nya tag. Jag har steriliserat nappar nu att pröva vid kris. Men jag håller tummarna för att det inte ska behövas. Nog med tråk och krångel! Nu ska Peter jobba nästa vecka och sedan har han semester i hela fyra veckor! Sista helgen i Juli är planen att vi ska åka upp till Vänersborg och hälsa på. Jag längtar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: