bengt magnusson

Söndagen då?

Kategori: Vardag

 

Lyssna på det här, kära vänner: Igår HANN jag inte blogga.
Jag höll igång från att jag klev ur sängen till att jag kröp ner där igen.
Efter frukost gjorde vi oss i ordning allihopa. Melker åkte på kalas och Peter och jag åkte till Karlberg för att äta jordgubbar och dricka kaffe hos Backström/Ahl. Sedan hämtade vi Melker, köpte blomjord och grejer, åkte till Davids för att välja ut en ny tv. Sen Elgiganten. Sedan Davids igen för att faktiskt köpa en tv. Hem, koppla in den, laga mat, äta mat, plantera om våra små chilisar och basilikor och sedan satt jag i soffan (i stort sett döende) i typ 30 minuter innan Lina och Mattias kom hit för att umgås och hämta en bok.
Halv elva gick jag och lade mig, halv tolv somnade jag. Jösses va jag var trött. Jag är inte gjord för att vara gravid, det kan jag ju berätta!


Idag är det mycket lugnare, tack gode gud. Nu ska jag och Melker äta lunch, sedan ska vi inte göra nånting, precis som vi gjort hela förmiddagen!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: