bengt magnusson

Är det redan slut?

Kategori: Vardag

 

Torsdag kväll och veckan är i stort sett slut. Det är helt sinnessjukt vad fort det går.
Eftermiddagen har varit rena tortyren. Jag har gått alldeles för mycket idag, så när jag sen kom hem och satte mig i soffan var det kört. När jag skulle resa mig upp igen så kunde jag inte gå! Så jag kravlade mig in i duschen och satt där tills det kändes lite bättre. Vet inte ifall det berodde på värmen eller att jag satt ner, men efter ungefär 20 minuter kändes det okej att ställa sig upp igen. Har hankat mig runt här ikväll och nästan gråtit typ femhundra gånger. Jävla foglossning, jag hoppas att du dör!
Men det gick bra hos sjukgymnasten i alla fall! Fick en massa övningar att göra hemma, fast som jag redan förstått så finns det inget som gör det bra ändå. Akupunktur kunde funka för vissa, men jag vill helst inte ha en massa nålar i musen, så jag hoppar nog det tills vidare...
Och på tal om ingenting, så kanske man borde flytta?

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: