bengt magnusson

En trudelutt

Kategori: Vardag

Anslagstavlan i affären på Apelvikshöjd bjöd på två lappar idag som jag inte sett innan.
Vi börjar med den här, den gör mig vansinnig:

image description

VÅR KONSERT?!
Alltså Calles och Cecilias konsert, ingen annans. Inte en vårkonsert i alla fall.
Jag är helt ärligt uppretad, ska man trycka upp affischer kan man väl för fan kolla så det inte är särskrivet?


Sedan har vi den här, men den är bara gullig:

image description

En mycket villig, italiensk pojke!
Hade jag varit en snusktant hade jag anlitat honom direkt!


Sedan har vi andra saker jag har funderat på idag...

image description

(Nej, jag lyckas inte lista ut hur man vänder på bilden.)
Jag betalar alltså 698 kronor varje månad för mitt telefonabonnemang.
I det har jag fri surf, 3000 fria samtalsminuter, 3000 fria SMS och lika många fria MMS.
Bra deal, tycker jag. Innan jag tittade på räkningen som kom idag.
Jag har skickat 4 MMS, 43 SMS och pratat i sammanlagt 81 minuter.
Åttioen minuter. Inte i närheten av 3000 nånting. Kanske sekunder.
Måste börja prata mer i telefon och skicka fler meddelanden helt enkelt!


Och slutligen en inspirationsbild!
Funderar på att sno den här tatueringen rakt av, så jävla snyggt.

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: