bengt magnusson

Fire in Cairo

Kategori: Vardag

Hej världen.
Fick ett smärre stressanfall innan när jag skulle blogga och blogg.se gjorde nåt jävla underhåll!
Bara ett bevis på hur besatt jag kan bli av smågrejer.

Idag är första dagen i vecka 28.
Såhär ser jag ut då:
image description


image description


image description


Enda planen idag: åka till mödravården och hämta ut ett nytt moderskapsintyg som jag tydligen behöver ha med mig på flyget.
Eller ja, jag tror att jag behöver det i alla fall.
Det säkra före det osäkra, amen sistah!

På tal om underhåll verkar blogg.se inte alls fungera som det ska nu!
Krångel med bilderna är det i alla fall! Får hoppas att de fixar det till senare.
Nu ska jag hänga tvätt och göra en massa annat tråkigt men nödvändigt...

Kommentarer

  • Faster säger:

    Vad fin du ser ut. Jättevacker!

    2012-03-28 | 20:08:53
  • Lina Johansson säger:

    Ooooh vart ska du flyga ?? :)

    Fiiin du är !

    2012-03-29 | 14:41:57
    Bloggadress: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här: