bengt magnusson

Fredag morgon. 06:48

Kategori: Vardag

 

God morgon världen.
Som vanligt är både Melker och jag vakna innan normal uppstigningstid. Melker tittar på Ninjago i sitt rum, jag är helt utslagen i min säng.

Jag har fått sova hela natten! Melker har inte ropat, Peter har inte stört mig och jag har inte ens behövt gå upp och kissa! Jag har bara vaknat varje gång jag behövt vända mig (damn you, foglossning).
Istället har jag drömt tusen drömmar om kärleksaffärer med grannar som inte finns, döda människor på bår i min bil, flätat hår och en massa annat osammanhängande. Jag är helt slut.


Igår köpte jag hårfärg! Blir det inte bra så går jag bananas, då får jag helt enkelt göra det på salong. Å andra sidan spenderade jag säkert tio minuter med Kicks-Madde framför färgerna och dividerade om vad som kan tänkas bli bra, så jag hoppas verkligen det INTE blir katastrof. Nu behöver jag bara nån som gör det åt mig, hehe!
Men nu! Ingenting. Jag tänker ligga här tills jag blir hungrig. Vilket är alldeles för snart...

 

PS: Det är inte tjejen på bilden som har skrivit brevet. Den har jag ärligen stulit från theChive. Men visst blir man sugen på glass?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: