bengt magnusson

Jag kan inga mer låtar med Söndag nu...

Kategori: Vardag

Nu har vi precis ätit middag. Fy fan vad gott det var! Världens lättaste köttgryta och kokt potatis. Melker åt till han nästan somnade, och jag till jag nästan sprack. Nu rör jag mig inte ur soffan ikväll.
Å andra sidan är städningen redan avklarad och jag har inga mer måsten ikväll ändå. Jag älskar Söndagar!

Imorgon är det Måndag igen, dagis och vardag. Å andra sidan har det inte känts så mycket som helg, Peter var ju iväg igår och lite idag, så det har känts som vilka vanliga dagar som helst. Förutom att man äter frukost ihop.

I veckan blir det "vecka 24-besök" på mödravården, Och det var det enda jag har planerat in på hela månaden! Busy life, haha! Nu blir det frukt och vatten till nåt Söndagsprogram.

Men oj som jag ljuger.
Jag menade choklad.
Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: