bengt magnusson

Lördag morgon

Kategori: Vardag

Ja, Lördag morgon, och jag vaknade klockan sju.
Melker är inte hemma, Peter sov fortfarande, jag vaknade och gick upp.
Helt sanslöst värdelöst!
När jag för en gångs skull kunde sova hur länge som helst...

Har inlett ett övertalningsprojekt här hemma.
Vi tänkte att vi kanske skulle åka till Falkenberg och titta lite på barnvagnar idag, men jag tycker att vi ska åka till Helsingborg istället!
Sjukt mycket roligare, jag hatar Falkenberg. Och dessutom har jag aldrig varit på Väla centrum, hehe.
De har ju till och med Åhlens! Aj lööv Åhlens.


Så nu ska jag sätta fart och göra mig snygg, vifta lite med ögonfransarna och kanske till och med ge tillåtelse till ännu en Milanoresa för Peter, ifall vi åker till Helsingborg idag.
Vad tror ni, kommer det lyckas?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: