bengt magnusson

Men åh!

Kategori: Smink och hår

Jävla svårt det ska vara med rött hår.
Den här har jag nu, och visst, den duger väl.



Men "aldrig nöjd" viskade någon i mitt öra och jag påbörjade min googling.
Hur bevarar man färgen bäst?
Det är ju fortfarande rött, men mycket är tappat, det har bytt nyans av rött och är väldigt matt och trist, TROTS Revlons färginpackning.
Är enda lösningen att färga om nu direkt? Utväxten kan jag lätt stå ut med i någon vecka till.

Tvättar det var femte dag, använder värmeskydd, försöker att inte föna det ifall det inte behövs, och så vidare...
Detta hittar jag:


Schampo, specifikt för rött hår! Någon som har testat?



Ännu en inpackning. Vad jag läst så verkar den mer vara en toning, den ska hålla 4-8 schamponeringar.
Någon som har provat...?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: