bengt magnusson

Natürlisch

Kategori: Vardag

God morgon. Idag vaknade vi 40 minuter innan klockan ringde.
Sjukt onödigt, eftersom Melker dessutom inte är helt frisk så han vill inte gå till dagis idag.
Och jag som sov så dåligt inatt...


Idag ska jag prova att ha mjöl i håret! Mitt torschampo är slut, jag läste nånstans att man kan gnugga in mjöl istället. Bara det inte blir en deg när jag tvättar det nästa gång *håller tummarna*.
Igår hade jag lite spakväll här hemma.
Skrubbade med olivolja och socker när jag duschade (gör jag förvisso varje gång...), skrubbade ansiktet med havregryn och sedan färgade jag ögonbrynen. Och åt apelsin! ;)
So fresh and so clean!


Kommentarer

  • Rosanna säger:

    Det var väldans va du var eco trendig då!! Låva att du berättar om det blev deg!! Låter förfärligt roligt;)

    2012-03-08 | 08:09:25
    Bloggadress: http://rosannasvardag.blogspot.com
  • Kajsa säger:

    Men det är ju så jäkla gött! Nu när jag vant mig vid oljan och sockret så känns det skitäckligt att använda duschcreme. Känns som det ligger en hinna över hela mig som klibbar och äcklar sig. Försökte använda duschcreme igår för vi har en ny som luktar så gott, men jag fick typ panik av känslan och tog oljan så fort jag spolat av den äckliga duschcremen...

    2012-03-08 | 10:23:30
    Bloggadress: http://Http://bengtmagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här: