bengt magnusson

Åh!

Kategori: Vardag

 

Vilken helg! Grillkvällen i Fredags gick som smort, bortsett från att teven la av så vi fick se Lets Dance på datorn allihopa.
Sedan var det Lördag! En sväng på stan på förmiddagen, hem och äta lunch, fika hos Peters mormor och sedan minigolf på Solviken. Melkers första gång gick riktigt bra, men han var rätt sur när det visade sig att han ändå kom sist.


Igår fyllde min bror 21, så vi hade våffelkalas här hemma. Jakob, Josefine, pappa och Sofia var här och fick se en demonstration av Melkers tevespelande OCH fotbollsspelande. Nöjd kille kan man säga.
Jag passade på att åka snålskjuts med pappa till Kungsbacka där jag skulle byta två klänningar jag fått av min älskade mor. En timme tog det att gå igenom Kungsmässan och när jag väl kommit hem igen kändes det som att någon hade slagit mina fotsulor med en köttyxa typ. Helt sanslöst.


MER GNÄLL: Min stackars kropp! Mina händer domnar bort och gör ont, min höft värker när jag sover (sömn, vad är det egentligen?) och mina fötter och knän är helt förstörda. Jag har en halsbränna som känns från magen upp till mina öron (!) och just exakt nu har jag ont i min arm. SLUT GNÄLL.


så här ser mitt hår ut nu. Vad fan är det för konstig variant egentligen? Vad ska jag göra?

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: