bengt magnusson

Fredag

Kategori: Vardag

Idag sa jag 'Fuck You' till ögoninflammationen och sminkade mig. Vaknar jag med ihopklistrade ögon imorgon så går jag under jorden tills hösten. Men jag har inte använt något smink som skulle kunna vara smittat. Jag har slängt det jag använde dagen innan det bröt ut, vilket som tur var bara var en mascara!
Nu sitter jag och Melker och väntar på att dagen ska gå. Vårt nya bord ska komma nån gång under dagen, jag hoppas ju innerligt att det kommer efter att Peter har kommit hem från jobbet, för jag kan inte bära och det stod tydligt i leveransmailet att budet bara lämnar paketet, här hjälps inte till att få in det i lägenheten minsann!
Fast först ska jag se en film och sen är det lunch. Melker ligger på golvet och tjatar om att få titta på Skylanders på Youtube.
Sugen på iskaffe, men isen är nog inte klar än, eftersom jag glömde göra ny igår efter jag frostat av frysen så jag stoppade in den imorse.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: