bengt magnusson

Gäsp

Kategori: Vardag

 

Onsdag morgon, jag är trött. Trött för att jag sovit dåligt, trött på att vara tjock och trött på mig själv.

Igår skulle jag till Grappa för att fira Rosanna! Vad gör jag timmarna innan jag ska åka? Bleker håret. Kommer på VARFÖR jag slutade bleka mitt hår sist, får panik och sköljer ur det för tidigt för att det inte ska trilla av. Så nu ser jag ut som guldlock, med en orange rand ett par centimeter från utväxten. Tjoho...
Jag blir så trött. Får nog färga det rött eller nåt igen. Kanske blanda lite?


Idag är det lagom varmt här hemma! Jag ligger till och med under en filt i soffan och myser medans Melker spelar tevespel...


I vilket fall var det supermysigt igår! God mat och härliga människor :) Trots att jag åkte hem först av alla, haha!

(på bilderna: Mitt hår, mitt nya godis och Antonias Pear & Passion caipirinoshka, hur det nu ska stavas...)

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: