bengt magnusson

Herrejävlar

Kategori: Vardag

 

Det är sjukligt varmt! Överallt jag går så är det ungefär 70 grader varmt. Jag smälter, svettas bort och mina fötter har svällt till dubbel storlek. "Men man ska inte klaga", alldeles nyss var det kallt och ruggigt, sommaren är väl äntligen här antar jag.


Idag har vi fått det efterlängtade bordet! Vi skruvade ihop det och sedan svängde vi förbi Lina och Mattias och kollade in deras nya altan! Snyggt som tusan och skönt att kunna sitta där i skuggan och äta jordgubbar och dricka saft!
Sedan var vi på mödravården och kollade att allt fortfarande var fullkomligt normalt. Det var det. Perfekt, helt normalt och precis som det ska.


Nu ska mina fötter upp i taket och jag ska dricka galet mycket vatten.

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: