bengt magnusson

I don't care if monday's blue

Kategori: Vardag

 

Om igår var en riktig skräpdag så är idag en riktig höjdare!
Jag har varit på vårdcentralen och fått medicin till mina ögon och nu på eftermiddagen har BoIS Second hand varit här och hämtat en massa grejer vi ville bli av med!
Först och främst det förbaskade skåpet som stod i hallen, men när de ändå var här fick vi dem att ta våra gamla högtalare som bara skräpade och dessutom klumpen till vardagsrumsbord som jag har förbannat vid varje dammsugning.

Så nu har vi efter flera månaders sökande - till slut - enats om ett nytt bord. Inte det billigaste kanske, men ett som vi båda gillade i alla fall! Har vi riktig tur kommer det redan på Onsdag, annars får vi vara utan tills på fredag. Jag överlever utan problem med vetskapen att jag slipper träklumpen i fortsättningen!
Så idag firar jag och Melker med att göra pannkakor till middag och Peter firar med att jobba.


 



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: