bengt magnusson

Kent

Kategori: Vardag

Nu har jag fastnat framför datorn och kan inte sluta lyssna på Kent.
De först skivorna såklart, de andra ger jag inte mycket för.
(Den senaste har jag ärligt talat inte lyssnat på. Än.)


Så mycket minnen till första skivan!






Igår följde Melker och jag med Peter på hans fotbollsträning.
Melker fick låna en boll och roade sig bra länge med den.
När jag skulle släpa mig bort till de som spelade för att ta lite kort ville Melker följa med.
Han gick först, sparkandes på sin boll, ända tills han fick ett skott RAKT i ansiktet.
Jag var helt säker på att han skulle ha brutit näsan och antagligen bada i blod när han vände sig om, men han klarade sig bra.
Han hade ont i huvudet resten av kvällen, men bortsett från det gick det faktiskt bra.
Som tur är.
Det gör så ont när man hjälplöst ser på och inte kan göra något åt vad som hänt.
Idag när han vaknade var det första han sa
"Jag har inte ont i huvudet och jag mår inte illa."
Haha, man kan ju tro att vi frågade honom några gånger igår, jag var lite orolig att han kunde ha fått hjärnskakning, men uppenbarligen inte.
Nu ska han pussla sitt 100-bitarspussel medans jag roar mig med annat.
Typ baka?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: