bengt magnusson

Stackars Melker

Kategori: Vardag

 

Stackars Melker får lida för att jag är sjuk. Jag klarar inte att ta honom till dagis idag så han får vara hemma med mig och ha tråkigt istället. Det värker i mina ögon så numera går jag runt med solglasögon inomhus och inbillar mig att det känns bättre.


Har googlat runt och läst om inflammationer i ögonen. Det finns ju såklart olika varianter. Vi tar ett exempel: KLAMYDIA. MAN KAN FÅ KLAMYDIA I ÖGAT! Jag är så sjukt glad att det inte är det jag har.

Nu ska jag se på barnprogram.

 

 

Kommentarer

  • Emmeli säger:

    Gå till vårdcentralen! Jag gick jättelänge med ögoninflammation förra året vid denna tiden, slutade i sår på hornhinnan och med att jag inte kan ha linser. Allt för att de inte ville ge mig antibiotika dropparna. Först trodde de att det var allergi, sen att det skulle gå över av sig själv. Tror du det gjorde det, nej! Så gå dit och gråt och säg att det gör ont så de löser det på en gång. Ett tips är även att koka vatten och torka ögonen med. Och ha en egen handduk och tvätta händerna ofta, det smittar lätt! Hoppas det går över! :) Kram

    2012-05-14 | 13:34:09

Kommentera inlägget här: